Så Bull!

Än en gång har jag konstaterat hur tråkigt det är att städa.


Men efteråt känns det bra när man ser hur fint det blivit.
Har sorterat och städat i skåpen här nere.
Phu så mycket gammalt skit man har samlat å sig.
Blir ev en vända till tippen senare.
Sen får mannen ta en runda senare ikväll.
Orkar snart inte med att se allt som behöver slängas.

Älskar mitt jobb och tycker det är underbart med lediga dagar
men ibland har tanken slagit mig om att det kanske hade varit skönt att jobba mån-fre
Då hade mannen och jag fått göra allt sånt här med städ och annat tillsammans.
Men när jag tänker efter kanske inte hade varit så bra ändå.
För nu har vi mer ledig tid tillsammans.
Den är värd enormt mycket.
Så jag får nog fortsätta stå för markservicen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0