Nyårsdagen!

Har haft en mysig dag idag. Emanuel har lekt med Felix och Ella har haft Emilia här. Själv har jag och mannen inte gjort så mkt tagit det mest lugnt. Dock la vi över alla bilder från datorn till den externa hårddisken vi fick i julklapp. Känns skönt att ha en backup. ♥ Bilderna betyder mkt ♥

Har även suttit och tittat på en ny TV. Hmm tror jag vill ha en sån här?







Eller en sån här!





Vill men behöver vi?
Tål att fundera på!





Till  kvällsmat blev det




Barnen åt och åt och åt.......mums vad gott det var!

Nu har barnen nattats och det är dax för mig att gosa ner mig i sängen och se film.

Ikväll blir det svenskt!




♥♥♥ Nina ♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0