Händelserik helg!

Denna helgen har det varit fullt upp.
I fredags så påbörjade vi med fondväggen. Hann 4 av 9 våder.
På lördagen gick jag upp tidigt redan vid tolv för att ta Emanuel till simningen
 och därefter direkt till ett kalas. Under tiden var Ella och lekte med en kompis och jag och mannen fortsatte att tapetsera. Dock tog limmet slut så vi tog en tur in till stan och köpte lim samt att vi passade på att köpa hyllor på IKEA. Hem igen och tapetsera det sista. Sen var
 det bara att börja sätta ihop hyllorna.

       

Idag har Jonas satt på dörrarna och lådorna på hyllorna
Ella har varit på kalas och Emanuel har lekt med en kompis.
Jonas köpte TV:n vi bestämt oss för till sovrummet
Samt att han köpte ett nytt objektiv till kameran och ett filter till det.
Nu hoppas jag på underbara bilder i thailand.



Nä nu är jag helt slut så nu tänkte jag hålla en lugn kväll.

Ha det bäst allihopa!

<<< Kramiz >>>



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0