Sköna söndag......

Idag fick man sovmorgon till 09:00....härligt.

Hade en dust med Emanuel i natt. Han var helt förtvivlad för att jag bytt ut hans
MFF örngott till ett fotbollsmönstrat......grrr.
Till slut får en trött mamma ge med sig och ge ungen sin egen sköna kudde.
 Vilket var det ända han ville ha.

Gissa vem som har ont i nacken idag......jo moi.

Ella är nu och leker med en kompis och Emanuel får följa med mig ner till träningen.
Let´s ZUMBA




Jonas hjälper Peter att flytta möbler och slänga skräp.

I em blir det nog en långpromenad med Lene......länge sedan.
det är något lite kallt ute men jag får sätta på mig ordentligt.

Ikväll ska jag och Ella skriva och sätta in bilder i Veras bok.
Ella har varit helt i extas hela helgen hon tycker det är så kul att hon fick ha med Vera hem i fredags.

Vera är vår inneboende denna helgen. Här är bild.



Nu säger jag tjingeing.....på återseende....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0