Långledig!

Nu ska jag inte jobba mer på ett långt ta dvs nästa 6 veckor.
Hur skönt är inte det....det är minst sagt underbart.

Nu hoppas jag att vi kommer i väg och att vi kan få njuta och ha det underbart.

Det är vi värda efter allt som varit.

Har inte hunnit blogga så mkt som jag önskat i veckan som varit.
Har haft fullt upp med saker som jag inte riktigt har velat befata mig med men jag kämpar på.

Jag vill passa på att säga grattis till min syster.......och lycka till.......vågar inte skriva mer för jag vet inte om det är offentligt. men jag vet att det kommer att gå bra för dig.

Skulle vilja ge ett stort tack till bästa Anders också......det du gör är stort......TACK!



Imorse när jag vaknade lekte barnen så fint med playmobil. Härligt att vakna upp till underbara lektoner från sina barn. Hoppas att resten av dagen bjuder på lika gott humör och glädje.

Idag hade jag och barnen tankt att gå på bio. Får se om det blir hotell gyllene knorren eller Trassel.

Men det lutar åt trassel.

Men idag får barnen bestämma.

Nä nu blir det en mysig frukost med barnen och sen iväg.

<<< Kramiz >>>





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0