Dagen går.....

Oj vad dagen springer iväg.
Ella har varit i skolan.
Hon tog med sig en kompis hem. Så nu leker de för fullt.

Innan jag hämtade tjejerna passade jag på att hämta ut dokuralen på apoteket
som barnen skulle ta nu innan resan.

Förra gången drack Emnuel det och tyckte det var gott denna gången var det svårare att få det i honom men det gick.
Ella tog det lång tid förra gången men nu drack hon det med en gång.

Jag har även passat på att damsuga och damtorka lite.
Tvätt och disk.
Så bull men det måste göras.

Nu sitter jag här framför datorn.
Emanuel som varit sjukt rastlös hela dagen är ute och leker och flickorna är också på väg ut.

Ikväll blir det träning som vanligt och sen får vi betala hotellet vi ska bo på i Bangkok.

Sen får man väl läsa på inför morgondagen.
Så sjukt nervös men jag ska göra mitt bästa.

<<< Kramiz >>>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0