Ledighet!

Idag är det dagen före nyårsafton! Imorgon ska vi fira den Hos Lenelise och Peter. Ann och Anders ska också dit och jag ser himla mkt fram emot detta. God mat och god dricka. Raketerna är inköpta och allt är i sin ordning.

Vad har jag gjort idag då? Tagit en titt på min blogg som jag inte varit så bra på att uppdatera men jag hoppas på att bli bättre. Men det är ett par koder jag inte knäckt är. Jag fattar inte hur jag ska få bilder hit från min Iphone. Är det någon som kan hjälpa mig?

Sen behöver jag hjälp att få tips på hur man lägger in länkar.


Nu ska jag ta hand om mina 2 barn och deras kompisar. Det behövs nog lite mat i deras magar.

Kommentarer
Postat av: Ann

om du lovar att satsa & ge gärnet med bloggandet så lovar jag att hjälpa dig <3

2010-12-30 @ 22:51:44
URL: http://annherminehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0