Året som gått bilder och ord!

   Jag fyllde 30 år den 5 januari!





Ella har lärt sig knyta skorna!





Även lärt sig simma!





Vi var i Thailand i 3,5 veckor underbart!






Min underbara Emanuel vet hur man modellar!





Ella fyllde 6 år!





Firade Valborg i Skanör med goda vänner!





Ellas avslutnings dag på Tegelbrukets förskola. Här tar hon emot diplomet!





Emanuel fyllde 5 år och fick en egen TV!





Kusinerna Emma & Maja Var med & firade hans dag!


                          


Vi frade midsommar hos Lene & Peter!





30-års fest för mig!





Emanuel njuter av sommaren!





Ella på stranden i Kämpinge!





På Lalandia i Danmark!





Legoland!





Den 5 September lämnar vår käre Mats oss! Saknar dig enormt mkt. Du kommer alltid att ha en speciell plats
i mitt ♥





Begravnigen för Mats! Så fin men jobbig stund!

 



I London fann jag min kärlek!





Min man fann sin!





Julafton och Juldagen firade vi hemma!





Slutligen Gott nytt år!



Kommentarer
Postat av: Anders

Många fina foton och minnen från 2010.

Ett gott nytt år 2011 önskar vi dig och hela familjen!!!

2010-12-31 @ 20:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0